En la posada en escena de Moma,(...) les parets que formaven l'escenari s'anaven tancant fins a arribar a un moment d'ofec i, després del clímax, les parets es van reobrir, i tot tornava a la calma. (...)Tot el que jau en el incoscient, en la ment de l'alumna i del professor, es pot sentir a la sala; ja no hi ha tan sols espai per a les idees..."En aquesta obra l'espectacle està posat en el lloc del personatge, fins i tot en la pell de l'alumna mateixa".

Anabel González."Ionesco i Moma Teatre: Més que un projecte" Anabel González. MOMA TEATRE- 1982-2002. VINT ANYS DE COHERÈNCIA. Edició de Josep Lluis Sirera. Ed. Bromera.

 

 

Va rebre

PREMI DE LA CRÍTICA A LA MILLOR DIRECCIÓ; PREMI DE LA CRÍTICA AL MILLOR ACTOR

PEP CORTÉS. 1996

PREMI AL MILLOR ACTOR, PEP CORTÉS; A LA MILLOR IL·LUMINACIÓ CARLES ALFARO; A LA MILLOR DIRECCIÓ, JOAQUÍN HINOJOSA. 1997 PREMIS DE

TEATRES DE LA GENERALLITAT VALENCIANA.

 

 

 

LA LLIÇÓ            (1996)

 de Ionesco

 

Traducció i versió castellana de Joaquín Hinojosa

Versió  valenciana de Pasqual Alapont

 

Direcció: Joaquín Hinojosa

 

 

 

 

REPARTIMENT

Pep Cortés

Cristina Plazas

Laura Useleti

 

Espai escènic i il·luminació: Carles Alfaro

Ajudant de direcció:Pep Ricart

Realització d'escenografia: Odeon Decorats

Realització del Mural: Marta Villazón

Vestuari: Joaquín Hinojosa

Cartell: Andreu Alfaro

Cap Tècnic: Joan Falcó

Assitent tècnic: Toni Sancho

Ajudant de producció: María José Peréz

Producció: Toni Benanvent i Jordi Dauder.